BLOGI: Panostamalla arvojemme toteutumiseen rakennamme loistavaa asiakaskokemusta - Yhdessä, Paremmin, Sydämellä

19.3.2021
Kuvituskuva kastellaan versoja

Meidän kaikkien arjessa on tapahtunut paljon muutoksia maailmanlaajuisen pandemian aikana. Tämä kaikki on heijastunut tavalla tai toisella monen työelämään.

Puhtauspalvelussa työskentelemme osana asiakkaan työyhteisöä ja työ on ollut välillä kuluneen vuoden aikana hyvin hektistä. Vuosi on haastanut meidät, kuten kaikki muutkin sopeutumaan, hyväksymää ja oppimaan paljon uutta. Pandemia-aika on lisännyt meillä jonkin verran työmäärää, mutta ennen kaikkea se on tuonut paljon uusia sääntöjä sekä ohjeita jokapäiväiseen työskentelyyn. Asiakkaan kanssa yhteisenä tavoitteena on ollut kohteen henkilökunnan, asukkaan, potilaan tai vaikkapa koululaisen turvallinen oleskelu tiloissa.

Olen ylpeä siitä, millaisen asiakaskokemuksen me olemme työpanoksellamme tehneet. Yhdessä tekemällä, osaamisella, uuden oppimisella ja työntekijöiden joustavuudella olemme tarvittaessa saaneet lisättyä resurssia nopeasti sinne missä on ollut tarve ja olemme pystyneet näin tukemaan asiakasta selviämään vaikeasta korona-ajasta.

Mikä sitten on hyvä asiakaskokemus? Uskon, että joustava palvelunsaanti muuttuvan tarpeen mukaan, osaavat työntekijät ja luotettavuus, tehdään mitä on sovittu, on hyvä alku erinomaiselle asiakaskokemukselle. Asiakaskokemusta täydentävät erilaiset kohtaamiset, iloinen tervehtiminen, kuulluksi tuleminen ja ammattimainen toiminta, oltiin sitten laitoshuoltajana osastolla tai yhteistyöpalaverissa etänä.. 

Yhä jatkuvan ja pahenevan pandemiatilanteen aikanakin uskon, että tekemällä työtä yhdessä, paremmin ja sydämellä, heijastuu se meidän kaikkien tekemän työn ja tuotetun palvelun kautta loistavaksi asiakaskokemukseksi.

 

Aurinkoista kevättä kaikille toivottaen Päivi Hokkanen, asiakkuuspäällikkö, Kaarea Oy Puhtauspalvelut